Tytuł projektu:
„Wdrożenie rekomendacji wynikających ze strategii wzorniczej w przedsiębiorstwie DREWNOLIT” POPW.01.04.00-06-0011/20
Okres realizacji Projektu: 01/01/2021 – 30/06/2023.
Całkowita wartość Projektu: 5. 326 392,00 zł.
Kwota dofinansowania z UE: 3. 000 000,00 zł.
Cel główny projektu:
Osiągnięcie przewagi konkurencyjnej firmy dzięki wdrożeniu założeń Strategii Wzorniczej, w szczególności poprzez wprowadzenie na rynek nowych produktów tj. linii drzwi zewnętrznych THERMAWOOD o nowoczesnym wzornictwie i usługi Konfiguratora. Wzrost konkurencyjności nastąpi również poprzez wdrożenie innowacji marketingowych.
Cele szczegółowe projektu:
- Popracowanie spójnego modelu biznesowego w kontekście wdrażanej Strategii Wzorniczej, obejmującego zasoby, działania i sposoby dotarcia do klientów,
- dywersyfikacja dotychczasowej oferty firmy poprzez wprowadzenie serii produktów: drzwi zewnętrzne THERMAWOOD,
- poszerzenie rynku zbytu i pozyskanie nowych klientów poprzez nowe działania sprzedażowe i marketingowe,
- wzmocnienie pozycji firmy na rynku producentów stolarki drzwiowej,
- unowocześnienie zasobów technicznych firmy,
- zwiększenie sprzedaży i wzrost przychodów firmy.
Planowane efekty projektu:
W wyniku realizacji projektu Drewnolit oczekuje głównie efektów poprawiających konkurencyjność firmy (oczekiwania produktowe i finansowe). W szczególności są to oczekiwania dotyczące:
• rozbudowania, uzupełnienia i dywersyfikacji dotychczasowej oferty firmy poprzez wprowadzenie innowacji produktowej w postaci całkiem nowej linii produktów serii THERMAWOOD dzięki inwestycjom w nowoczesną technologię wykorzystującą zaawansowane maszyny produkcyjne,
• zwiększenia poziomu sprzedaży i wzrostu przychodów wynikających z wprowadzenia nowych produktów,
• uzyskanie efektu wzrostu sprzedaży wszystkich produktów dzięki zaprojektowaniu skutecznych działań marketingowo – sprzedażowych,
• spadek kosztów operacyjnych dzięki uporządkowaniu, zoptymalizowaniu i zinformatyzowaniu bieżących procesów biznesowych.
____________________________________
Tytuł projektu:
„Opracowanie strategii wzorniczej z rekomendacjami dla przedsiębiorstwa DREWNOLIT.” POPW.01.04.00-06-0048/18
Okres realizacji Projektu: 01/06/2019 – 30/11/2019.
Całkowita wartość Projektu: 109 470,00 zł.
Kwota dofinansowania z UE: 75 650,00 zł.
Cel główny projektu:
Wzrost konkurencyjności firmy poprzez zwiększenie jego potencjału w zakresie zarządzania wzornictwem oraz wzrost wykorzystywania wzornictwa w działalności gospodarczej skutkujące wdrożeniem na rynek nowych produktów.
Cele szczegółowe projektu:
- przeprowadzenie audytu wzorniczego,
- zdefiniowanie problemów wzorniczych,
- opracowanie strategii wzorniczej.
Planowane efekty projektu:
Głównym rezultatem będzie Strategia wzornicza przedsiębiorstwa określająca m.in. poziom wykorzystania wzornictwa w firmie oraz jej potencjału w tym zakresie, definiująca problemy wzornicze w zakresie produktów i innych procesów biznesowych oraz zawierająca rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla firmy. Skorzystanie z usług profesjonalnej firmy wzorniczej – praktycznie zajmującej się wzornictwem przemysłowym oraz w przyszłości wykorzystanie w działalności gospodarczej efektów doradztwa będzie dla Wnioskodawcy kluczowym rezultatem projektu. Działania te przełożą się wdrożenie na rynek nowych produktów.